Отговори на често задавани въпроси
На Ваше разположение сме, когато имате нужда от помощ.
Въпроси, засягащи поръчки и доставки
Колко време ми отнема да получа поръчката си?
– Стандартният срок е 3-5 работни дни в зависимост от поръчките преди и наличността на продуктите. Изключение правят периоди с намаления, тогава този срок е възможно да е по-дълъг.
Как да променя адреса си за доставка?
– След получаване на SMS-а от куриерската фирма, кликвате на линка за промяна на адрес, а ако такъв липсва се свържете с нас.
Как да проследя статуса на моята поръчка?
– Влизате в клиентския си профил в горния десен ъгъл на сайта и избирате „Моите поръчки“. Търсите поръчката с номера, който съвпада с този в имейла, който сте получили при заявяването на последната такава. До номера е датата, на която е направена поръчката, а след нея е статуса. Следва стойността на поръчката и накрая бутон „Преглед“ – там ще откриете пълна информация за поръчката.
Изпращате ли до моята страна?
– Да. Можете да направите своята поръчка през сайта ни. Поръчки с доставка извън Република България все още не се извършват.
Моите артикули ще идват ли в един пакет?
– Да. Независимо от броя поръчани артикули, те ще бъдат в една пратка.
Каква е вашата политика за връщане?
– Ако не сте удовлетворени от закупен продукт, може да го върнете в 14-дневен срок. Суми по поръчки, при които този срок е изтекъл не се възстановяват. Продуктът трябва да е в ненарушен търговски вид, да не е носен, пран, изгладен, скъсан, да е чист, без странични миризми (кремове, парфюми, цигарен дим) и да не е нарушена неговата цялост, включително етикета, оригиналната опаковка.
Възстановяването на сумата става след приемане на върната пратка и след като се уверим в нейната цялост. Разходите по връщането са за сметка на клиента. Възстановява се само стойността без разходите по доставката.
Не подлежат на замяна или връщане стоки, които са:
- Изработени по поръчка, размер, индивидуални изисквания
- Разпечатани след доставката им не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето като бельо, боди и т.н.
- Изпирани като след това продукта бъде с нарушена цялост.
Получих грешен артикул.
– Свържете се с нас на посоченият телефон за връзка в сайта в горния ляв ъгъл на началната страница. В най-кратък срок ще компенсираме и изпратим артикула, който сте желали.
Поръчката ми пристигна повредена.
– Задължително се свържете с нас на посочения телефон за връзка в сайта в горния ляв ъгъл на началната страница. В най-кратък срок ще заменим продукта или ще възстановим сумата
Къде трябва да изпратя оторизираното си връщане?
– При връщане на даден продукт, моля, свържете се с нас на посочения телефон в сайта в горния ляв ъгъл на началната страница, за да предоставим точен адрес за връщане.
Какво да направя, ако съм въвел грешен адрес за доставка?
– Трябва да се свържете с нас на посочения телефон в сайта в горния ляв ъгъл на началната страница.
Мога ли да променя или анулирам поръчка, след като съм я изпратил?
– Ако желаете да промените поръчката си се свържете с нас на телефона посочен в сайта в горния ляв ъгъл на началната страница или ни пишете email. Можете да анулирате поръчка в случай, че все още не е изпратена.
Мога ли да поръчам предварително артикул, който е изчерпан?
– Да. Чрез бутона „Уведоми за наличност“. След като е наличен, ще получите уведомителен email. След което ще получите телефонно обаждане за потвърждение на поръчката, в случай, че това е вашата първа поръчка в сайта.
Как да се грижа за дрехи, които съм закупил от dsfashion.bg?
– Перете на не повече от 30 градуса на опаки. Гладете на опаки и в никакъв случай не поставяйте загрята ютия върху лицевата част на дрехата и върху щампите. Препоръчително е пране със сходен цвят дрехи.