Your Cart

Обадете ни се на 089 44 22 881

Безплатна доставка за поръччи над 75 лв.

14 дни за връщане

Отговори на често задавани въпроси

На Ваше разположение сме, когато имате нужда от помощ.

Въпроси, засягащи поръчки и доставки

Колко време ми отнема да получа поръчката си?

– Стандартният срок е 3-5 работни дни в зависимост от поръчките преди и наличността на продуктите. Изключение правят периоди с намаления, тогава този срок е възможно да е по-дълъг.

Как да променя адреса си за доставка?

– След получаване на SMS-а от куриерската фирма, кликвате на линка за промяна на адрес, а ако такъв липсва се свържете с нас.

Как да проследя статуса на моята поръчка?

– Влизате в клиентския си профил в горния десен ъгъл на сайта и избирате „Моите поръчки“. Търсите поръчката с номера, който съвпада с този в имейла, който сте получили при заявяването на последната такава. До номера е датата, на която е направена поръчката, а след нея е статуса. Следва стойността на поръчката и накрая бутон „Преглед“ – там ще откриете пълна информация за поръчката.

Изпращате ли до моята страна?

– Да. Можете да направите своята поръчка през сайта ни. Поръчки с доставка извън Република България все още не се извършват.

Моите артикули ще идват ли в един пакет?

– Да. Независимо от броя поръчани артикули, те ще бъдат в една пратка.

Каква е вашата политика за връщане?

– Ако не сте удовлетворени от закупен продукт, може да го върнете в 14-дневен срок. Суми по поръчки, при които този срок е изтекъл не се възстановяват. Продуктът трябва да е в ненарушен търговски вид, да не е носен, пран, изгладен, скъсан, да е чист, без странични миризми (кремове, парфюми, цигарен дим) и да не е нарушена неговата цялост, включително етикета, оригиналната опаковка.

Възстановяването на сумата става след приемане на върната пратка и след като се уверим в нейната цялост. Разходите по връщането са за сметка на клиента. Възстановява се само стойността без разходите по доставката.

Не подлежат на замяна или връщане стоки, които са:

  • Изработени по поръчка, размер, индивидуални изисквания
  • Разпечатани след доставката им не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето като бельо, боди и т.н.
  • Изпирани като след това продукта бъде с нарушена цялост.

Получих грешен артикул.

– Свържете се с нас на посоченият телефон за връзка в сайта в горния ляв ъгъл на началната страница. В най-кратък срок ще компенсираме и изпратим артикула, който сте желали.

Поръчката ми пристигна повредена.

– Задължително се свържете с нас на посочения телефон за връзка в сайта в горния ляв ъгъл на началната страница. В най-кратък срок ще заменим продукта или ще възстановим сумата

Къде трябва да изпратя оторизираното си връщане?

– При връщане на даден продукт, моля, свържете се с нас на посочения телефон в сайта в горния ляв ъгъл на началната страница, за да предоставим точен адрес за връщане.

Какво да направя, ако съм въвел грешен адрес за доставка?

– Трябва да се свържете с нас на посочения телефон в сайта в горния ляв ъгъл на началната страница.

Мога ли да променя или анулирам поръчка, след като съм я изпратил?

– Ако желаете да промените поръчката си се свържете с нас на телефона посочен в сайта в горния ляв ъгъл на началната страница или ни пишете email. Можете да анулирате поръчка в случай, че все още не е изпратена.

Мога ли да поръчам предварително артикул, който е изчерпан?

– Да. Чрез бутона „Уведоми за наличност“. След като е наличен, ще получите уведомителен email. След което ще получите телефонно обаждане за потвърждение на поръчката, в случай, че това е вашата първа поръчка в сайта.

Как да се грижа за дрехи, които съм закупил от dsfashion.bg?

– Перете на не повече от 30 градуса на опаки. Гладете на опаки и в никакъв случай не поставяйте загрята ютия върху лицевата част на дрехата и върху щампите. Препоръчително е пране със сходен цвят дрехи.

Безплатна доставка

За поръчки над 75 лв.

Лесно връщане

14 дни за връщане или замяна

Гаранция

Съгласно законите на РБ

100% сигурни плащания

PayPal / MasterCard / Visa

[]